plná zodpovědnost za strategické plánování a vedení porfolia finančních produktů skupiny v průběhu celkového životního cyklu každého produktu a zodpovědnost za obchodní úspěch portfolia pravidelné vyhodnocovaní obchodní a finanční úspěšnosti jednotlivých produktů (investiční fondy, produkty, wealth management, dluhopisy, směnky, další) s ohledem na obchodní cíle skupiny RSBC a navrhování komerčních či marketingových aktivit s ohledem na vývoj obchodních výsledků
proaktivně tvořit spojovací most mezi obchodním týmem RSBC, Key Account Manažery, týmem marketingu a externími stávajícími i novými prodejními sítěmi, integrovat vstupy z těchto světů do produktové strategie.
sledování a vyhodnocování úspěšnosti obchodních kampaní a plnění s nimi souvisejících finančních rozpočtů
pravidelná spolupráce s kolegy v odděleních Sales, Sales Support, Marketing a PR, Investiční fondy a Wealth Management
obchodní komunikace s distribučními kanály, vedením a produktovými zástupci distribuce, Key Account Manažery, spolupráce s produktovými, marketingovým, právním a finančním oddělením skupiny RSBC
podpora a spolupráce při vytváření obchodní, ekonomické, právní a compliance dokumentace a podkladů k finančním produktům pro ředitele obchodu (CSO), distribuci, marketing & PR skupiny a další plnění pracovní náplně pod vedením CSO.
Produktový management
sestavení dlouhodobého plánu produktového portfolia skupiny, včetně návrhu nových finančních produktů, jejich komerčních a ekonomických parametrů, stanovení cílových klientských segmentů a způsobu distribuce
analýzu vývoje životního cyklu finančních produktů, zejména maturity produktů, průběh jejich obměny a obchodní zařazování nových produktů spolupráce s oddělením Sales a externí distribucí při vyhodnocování a doporučení změn v produktovém portfoliu na základě ekonomických analýz, sledování aktivit konkurence, tvorba doporučení v reakci na konkurenční aktivity
sestavování finančních a ekonomických reportů k finančním produktům skupiny (výnosy, náklady, poměrové ukazatele) s využitím finančních podkladů, vlastních výpočtů a dalších informací
Obchodní kampaně
spolupráci s oddělením Sales Support při reportingu, analýze týdenních přehledů prodejních aktivit, návrh a hodnocení obchodní úspěšnosti prodejních kampaní
budgeting a finanční kontrolu obchodních kampaní, včetně reportingu CSO a vedení skupiny poskytování podpory CSO a dalším interním i externím odborníkům při vytváření a vyhodnocení finančních a obchodních plánů a prezentací
plánování, přípravu a aktualizaci obchodní, marketingové, právní a ekonomické dokumentace k finančním produktům (brožury, letáky, prezentace, obchodní a marketintová komunikace, právní dokumentace, produktové obchodní podmínky, regulatorní finanční a ekonomické výkaznictví, atd.)
pravidelnou účast pracovních schůzek oddělení Sales, vedení zápisů z relevantních jednání, kontrola plnění úkolů
CO BUDETE POTŘEBOVAT PRO ÚSPĚCH NA TÉTO POZICI?
magisterský titul v oboru finance, ekonomie nebo obchodní podnikání nebo bakalářský titul v těchto oborech
minimálně 3 roky předchozí praxe v bance nebo finanční instituci na obchodní pozici nebo v produktovém managementu
dobrá znalost fungování finančních (investičních a spořících) produktů a cenných papírů
zkušenosti s obchodním a finančním plánováním, rozpočtováním a řízením nákladů
schopnost analyzovat a interpretovat data, identifikovat problémy/příležitosti a implementovat řešení,
schopnost sestavovat obchodní a finanční zprávy
integrita a schopnost zacházet s citlivými, důvěrnými informacemi
znalost produktů Microsoft Office: Microsoft Excel, Word, PowerPoint
seniorní a profesionální vystupování, výborné písemné a verbální komunikační dovednosti, mezilidské
dovednosti - vynikající schopnost naslouchat, organizace vlastní práce - čeština, angličtina – advanced / pokročilá - iniciativní a proaktivní přístup ve stylu „půjde to“